Copywriting na sociální síti Instagram – Dominika Čompová, DiS.
Dominika Čompová, DiS.
Bachelor's thesis
Copywriting na sociální síti Instagram
Copywriting on the Instagram social network
Abstract:
Internet je nejdůležitějším komunikačním médiem současnosti. Jedním z nejpoužívanějších prvků internetu jsou sociální sítě, které sdružují miliony uživatelů z celého světa a umožňují jim sdílet mezi sebou text, fotografie a jiný multimediální obsah. Sociální sítě jsou díky své vysoké vytíženosti populární mezi značkami či osobnostmi, které se na nich s pomocí reklam nabízejí uživatelům své produkty …moreAbstract:
The internet is today's most important means of communication. One of the internet's most used features are social networks which connect millions of users online and allow them to share text, photos and other multimedia. Thanks to their high traffic, social networks are popular among brands and personas who use them to advertise their products or services. The advertisement can only achieve its desired …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Daniel Kubec
- Reader: Tomáš Roreček, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČOMPOVÁ, Dominika. \textit{Copywriting na sociální síti Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2bgbnz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Literary Arts / Copywriting
Theses on a related topic
-
AI a sociální sítě – škobrtnutí nebo prokletí liberální demokracie?
Tomáš Knoll -
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
Martin Dvořák -
AI generativní umění v pojetí Maria Klingemanna
Kateřina Lánská -
Využití video generativní AI pro motion graphics
Nikola Dvořáková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights