Web 3.0 - Východiska, aplikace, technologie – Bc. Alena Tomečková
Bc. Alena Tomečková
Master's thesis
Web 3.0 - Východiska, aplikace, technologie
Web 3.0 - Background, Applications, Technologies
Anotácia:
Diplomová práce „Web 3.0 – Východiska, aplikace, technologie“ se věnuje definování obsahu pojmu Web 3.0. Po stručné úvodní části objasňuje předcházející vývojové etapy webu. Následuje kapitola, která obsahuje definice a názory odborníků na obsah pojmu Web 3.0. Tyto názory jsou dále rozděleny do kapitol a definovány spolu s uvedením a popisem konkrétních technologií a služeb. Práce se věnuje různým …viacAbstract:
Thesis "Web 3.0 - Background, Applications, Technologies" deals with defining the content of the term Web 3.0. After a brief introduction it explains the previous Web stages. The following chapter includes definitions and expert opinions on the concept of Web 3.0. These views are further divided into chapters and defined together with the description of the specific technologies and services. The thesis …viacKľúčové slová
Web 3.0 Web 2.0 Sémantický web sémantika mikroformáty mikrodata RDFa standardy umělá inteligence ontologie sociální sítě rozšířená realita Google Google Squared Wolfram Alpha Hakia Twine Radar Networks Kngine Semantic web semantics microformats microdata standards artificial inteligence ontology social networks augmented reality
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c2xmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedúci: Ing. Zdeněk Kadlec, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy
Jaroslav Štolc -
Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci
Alžběta Brožková -
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
Alisa Zubareva -
Cyber(security) Social Contract for Democracy
Jan Kleiner -
Spatial analysis and visualization of social media data
Jiří Hladík