Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus – Nikola Turečková
Nikola Turečková
Bachelor's thesis
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
The influence of social media on tourism and their use on overturism
Anotácia:
Turečková, Nikola: Vliv sociálních sítí na cestovní ruch a jejich využití na overturismus. Bakalářská práce. Newton College a.s. Praha. Ústav ekonomiky a managementu. Vedoucí práce: Ing. František Zjevík, DiS. Praha 2021 Hlavním záměrem práce je posouzení vlivu sociálních sítí na cestovní ruch a jakými jejich prvky bychom je mohli využít na overturismus. Zmapování současných názorů Generace Z týkající …viacAbstract:
The main point of this thesis is to assess the impact of the social media on tourism and their use to eliminate overturism. Analyzing the current views of Generation Z on their travels. This thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. The first section is devoted to description related to tourism, its types and forms and what are the current trends in this field. In another …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Cestovní ruch v rámci EU
Anastasia Suturina -
Sociální cestovní ruch. Podpora chytrými technologiemi.
Jana Neubauerová -
Sociální cestovní ruch. Podpora chytrými technologiemi.
Anna Frintová -
Sociální cestovní ruch. Podpora chytrými technologiemi.
Kateřina Malířová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková