Jan Pařízek
Bachelor's thesis
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Learning material for Autodesk 3ds Max
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací. Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní …moreAbstract:
The focus of the bachelor thesis is to create learning materials for Autodesk 3ds Max software. In the beginning it introduces the reader to the basics such as the environment, settings and tools. In the following chapters it then further explains modeling techniques and modification of the scene objects, working with textures and mapping, working with lights and camera, rendering and creating animations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zbyněk Kopecký
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŘÍZEK, Jan. \textit{Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2btxil/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pařízek, Jan. Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
Různé přístupy k vizualizaci 2D a 3D objektů v počítačové grafice
Radek Polášek -
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák