Speciálně pedagogická intervence v problémových třídních kolektivech – Jana Klementová
Jana Klementová
Diplomová práce
Speciálně pedagogická intervence v problémových třídních kolektivech
Intervention in special education in clasrooms with behaviour problems
Anotace:
Předkládaná diplomová práce zpracovává možnosti speciálně pedagogického působení v třídních kolektivech. Teoretická část vymezuje činnost středisek výchovné péče v této oblasti, charakterizuje třídní kolektiv jako sociální skupinu a upozorňuje na možné problémové chování žáků.Empirická část popisuje sociometrické metody a jejich užití v praxi. Především se zaměřuje na efektivnost speciálně pedagogické …víceAbstract:
This dissertation explores the possibility of a special education system within the class groups.The theoretical section contains the work of the Behavioural Education Care Centres in this area and characterises the class group as a social group and highlights potential problematic behaviour of pupils.The empirical section describes the sociometric methods and their use in practice. It mainly focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Nosková
- Oponent: Martin Kaliba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku
Petr Vlček -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová -
Evaluace výchovně vzdělávacích stylů ve střediscích výchovné péče
Jana MRZÍLKOVÁ -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Možnosti využitia sociometrie k diagnostike agresívneho chovania v školskom prostredí
Martina PLECHOVÁ -
Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu
Kateřina Jurčiková -
Realizace logopedické intervence v běžné mateřské škole logopedické v Plzni
Lenka Ollariová -
Proměny logopedické intervence v souvislosti s pandemií koronaviru SARS-CoV-2
Monika Ehlová