Náborový proces mezinárodních firem ve světle národních kultur: Francie a Česká republika – Magda Bočanová
Magda Bočanová
Master's thesis
Náborový proces mezinárodních firem ve světle národních kultur: Francie a Česká republika
Recruitment process of international companies in the light of national cultures: France and the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a popisem kulturních odlišností mezi Francií a Českou republikou v návaznosti na náborové procesy mezinárodních firem působících v těchto zemích. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována základní terminologii v oblastech řízení lidských zdrojů a kulturních specifik. Definuje pojmy a postupy náborového procesu …viacAbstract:
This diploma thesis is dedicated to analyze and describe cultural differences between France and the Czech Republic in connection with recruitment processes of international companies operating in these countries. The thesis is divided into two main parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part involves the basic terminology in the field of human resource management and cultural …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Eva Kubernátová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Principy rozvoje mezinárodního hotelového řetězce na příkladu řetězce Marriott International
Anastasiia Dovgaleva -
Developing an International Manager
Lucie Vršovská -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Získávání a výběr manažerů mezinárodní poradenskou společností HILL International, Ltd
Veronika Filipová -
Motivation and job attitudes in the Workplace - Cultural differences between Czech and Russian employees
Daniil Zheludkov -
Analysis of the Relationship between R&D and Company Performance
Nadine Weber