Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE – Egor Demtsev
Egor Demtsev
Diplomová práce
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Mezikulturní adaptace digitální marketingové komunikace mezinárodních FMCG společností ve střední a východní Evropě
Anotace:
Tato práce zkoumá adaptaci digitální marketingové komunikace mezinárodními společnostmi s rychloobrátkovým zbožím (FMCG) působícími v rozmanitém regionu střední a východní Evropy (CEE). Tato studie řeší mezeru v literatuře o mezikulturní digitální marketingové komunikaci a zkoumá strategie a postupy používané významnými mezinárodními společnostmi rychloobrátkového zboží, jako jsou Coca-Cola, Lay's …víceAbstract:
This thesis investigates the adaptation of digital marketing communications by international Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) companies operating in the diverse Central and Eastern Europe (CEE) region. Addressing a gap in the literature on cross-cultural digital marketing communications, this study explores the strategies and practices employed by prominent international FMCG companies, such as Coca …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Maria Sochorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEMTSEV, Egor. \textit{Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE} [online]. Praha, 2023 [cit. 2023-10-03]. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ty01a/. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Martin Machek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90023
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee
Erika Tikan