Uplatnění neverbální komunikace učiteli při vyučování – Ivan Surý
Ivan Surý
Bakalářská práce
Uplatnění neverbální komunikace učiteli při vyučování
Using of teachers' nonverbal communication in a process of education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá uplatněním neverbální komunikace učiteli při vyučování. Je zaměřena na důležitost zvládání neverbální komunikace učitelů. Výzkum neverbálního chování ve výuce je realizován pomocí videonahrávek z jednotlivých vyučovacích hodin. Základem výzkumné části je analýza a zhodnocení shodných a odlišných neverbálních projevů. Tato analýza je zpracována do záznamových archů. Získané …víceAbstract:
The Bachelor Degree Thesis deals with assertion of nonverbal communication by teachers in the process of education. It is aimed to importance to manage nonverbal communication by teachers. The research of nonverbal communication during the lessons is realized in the form of video recording. The base of this part is analysing of the coincident and different displays of nonverbal communication. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Pohled žáků oboru Kuchař na způsob komunikace s učitelem odborného výcviku
Eva Tollarová -
Neverbální komunikace a její význam ve výchovně vzdělávacím procesu
Jaroslav Hájek -
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Proces deinstitucionalizace psychiatrické péče z pohledu sociálního pedagoga
Michal NOVOSAD -
Proces inkluze na základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Denisa Vítková
Název
Vložil
Vloženo
Práva