Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím – Bc. Nikola KOLÁČKOVÁ
Bc. Nikola KOLÁČKOVÁ
Diplomová práce
Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím
Decathlon strategy on the sporting goods market
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketing ve společnosti Decathlon. V první části práce jsou definovány pojmy marketing a rozšířený marketingový mix včetně jeho částí a používaných nástrojů. V druhé části práce je charakterizována společnost Decathlon a její postavení na trhu. Dále je provedena analýza používání marketingových nástrojů ve vybrané společnosti. Následně jsou zhodnoceny výsledky …víceAbstract:
The submitted diploma thesis is focused on marketing in the company Decathlon. The first part of the thesis defines the terms marketing and extended marketing mix, including its part and the tools used. The second part of the thesis characterizes the company Decathlon and its position on the market. Furthermore, an analysis of the use of marketing tools in a selected company is performed. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁČKOVÁ, Nikola. Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Nikola Fluksová -
Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen
Jan Nezval -
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Pavlína Strejcová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie
Klára Vokolková