Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy – Beáta Špačková
Beáta Špačková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Consumer Behaviour Analysis on the Fast Fashion Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu rychlé módy. Hlavním cílem je identifikovat chování spotřebitelů na tomto trhu. Na základě získaných dat pak byly sestaveny návrhy a doporučení pro prodejce, výrobce, ale i samotné spotřebitele. Veškerá data byla získána metodou CAWI (Computer Assisted Website Interviewing), což je kvantitativní metoda sběru dat uskutečněná …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on analysing consumer behaviour on the fast fashion market. The main objective is to identify and understand the factors influencing consumers' decision-making and purchasing behaviour when buying clothing, footwear, and accessories, and based on the obtained data, to formulate proposals and recommendations for retailers, manufacturers, as well as consumers themselves. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153145
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Lucie Waliszewská
- Reader: Adam Skácel
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová