Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy – Beáta Špačková
Beáta Špačková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Consumer Behaviour Analysis on the Fast Fashion Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu rychlé módy. Hlavním cílem je identifikovat chování spotřebitelů na tomto trhu. Na základě získaných dat pak byly sestaveny návrhy a doporučení pro prodejce, výrobce, ale i samotné spotřebitele. Veškerá data byla získána metodou CAWI (Computer Assisted Website Interviewing), což je kvantitativní metoda sběru dat uskutečněná …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analysing consumer behaviour on the fast fashion market. The main objective is to identify and understand the factors influencing consumers' decision-making and purchasing behaviour when buying clothing, footwear, and accessories, and based on the obtained data, to formulate proposals and recommendations for retailers, manufacturers, as well as consumers themselves. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Lucie Waliszewská
- Oponent: Adam Skácel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová