Marketingový mix ve finančních službách – Ing. Monika Horčíková
Ing. Monika Horčíková
Bakalářská práce
Marketingový mix ve finančních službách
Marketing mix in financial services
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingového mixu bankovních produktů. Teoretická část je věnována jednotlivým prvkům marketingového mixu v koncepci 4P i 7P a specifikům těchto prvků v segmentu bankovních služeb. Následuje krátká historie vybraných bank v České republice. Praktická část se věnuje vnějším projevům marketingového mixu bank, především pak nástrojům propagace. V první části se nachází …víceAbstract:
This work is about marketing mix of financial products. Theoretical part is dedicated to parts of marketing mix in conceptions 4P and 7P and their specifications in segment of financial products. Also there is short history of three banks in the Czech republic. Practical part is dedicated to marketing mixes of banks, from outer view, especially to promotion tools. In first part, there are analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ltbkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Vataha
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Adam Hurta -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Pravděpodobnostní modely bankovních produktů a jejich využití v marketingové optimalizaci
Monika Ottová -
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v sektoru bankovnictví
Lukáš Křižoščak -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová