Marketingový mix ve finančních službách – Ing. Monika Horčíková
Ing. Monika Horčíková
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve finančních službách
Marketing mix in financial services
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou marketingového mixu bankovních produktů. Teoretická část je věnována jednotlivým prvkům marketingového mixu v koncepci 4P i 7P a specifikům těchto prvků v segmentu bankovních služeb. Následuje krátká historie vybraných bank v České republice. Praktická část se věnuje vnějším projevům marketingového mixu bank, především pak nástrojům propagace. V první části se nachází …moreAbstract:
This work is about marketing mix of financial products. Theoretical part is dedicated to parts of marketing mix in conceptions 4P and 7P and their specifications in segment of financial products. Also there is short history of three banks in the Czech republic. Practical part is dedicated to marketing mixes of banks, from outer view, especially to promotion tools. In first part, there are analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ltbkf/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Jiří Vataha
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Adam Hurta -
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v sektoru bankovnictví
Lukáš Křižoščak -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Proces cenotvorby pohonných hmot: proces produkce a cenotvorby pohonných hmot ve výrobkové vertikále od vstupní komodity po finální produkt pro spotřebitele.
Vít Němec