Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o. – Tomáš Kužel
Tomáš Kužel
Bachelor's thesis
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Facebook Marketing and its Utilization for the ALDO s.r.o. Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro marketing firmy ALDO s.r.o. Hlavním cílem je analyzovat možnosti, které tato sociální síť firmám nabízí a navrhnout jejich konkrétní využití vybranou firmou. V rámci řešení byly stanoveny cíle, které chce firma svými aktivitami na Facebooku sledovat. Aby působení firmy na Facebooku zapadalo do koncepce celého jejího …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on Facebook Marketing and its utilization for the Aldo s.r.o. company. Its main purpose is to analyze possibilities, which is this social media offering to companies and to suggest its specific use for chosen company. There were goals set in the process, which this company wants to follow with its activities on Facebook. existing Marketing activities of the company from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUŽEL, Tomáš. \textit{Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2cwvuf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kužel, Tomáš. Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek