Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu – Bc. Margita Azizi
Bc. Margita Azizi
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu s pomocí metody eye-trackingu. První část práce objasňuje teoretická východiska týkající se problematiky práce. Konkrétně se zaměřuje na marketing, definici nákupního, spotřebního chování zákazníka a jejich typologii. Dále se zaměřuje na e-commerce a popisuje významnost marketingového výzkumu. V neposlední …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of customer's shopping behaviour when shopping for groceries on the internet using the eye-tracking method. The first part of the thesis explains the theoretical background related to the subject of the thesis. Specifically, it focuses on marketing, the definition of customer shopping and consumption behaviour and their typology. It then focuses on e-commerce and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Veronika Zajíčková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AZIZI, Margita. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2cyeyr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights