Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Pavla Kinterová
Bc. Pavla Kinterová
Bakalářská práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover (profit)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými výdaji zejména v rámci sponzoringu ve společnosti Generali Česká pojišťovna a.s. Autorka se zaměřila na rozbor jednotlivých sponzorských aktivit společnosti, zejména biatlonu a hokejové extraligy. Práce má prokázat, zda marketingové výdaje mohou mít vliv na růst produkce a zda zákazníky povědomí o sponzorující značce motivuje k nákupu.Abstract:
The bachelor focuses on marketing expenses mainly in the within of sponsoring in Generali Česká pojišťovna a.s. The author focused on the analysis of individual sponsorship activities of the company, especially biathlon and hockey extraleague. The thesis is to prove whether marketing expenses influence the growth of production and whether the knowledge of the sponsoring brand motivates customers to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dljgx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor bezpečnostní politiky ve společnosti Generali Česká pojišťovna, a. s., se zaměřením na politiku hesel
Adam Peter -
Projekt Smartworking v Generali České pojišťovně, a. s.
Kateřina Vocásková -
Rozvoj motivace zaměstnanců v Generali České pojišťovně a.s.
Jan Adam -
Marketingová strategie České pojišťovny a Generali
Jana Kašová -
Porovnání webových stránek tří finančních institucí (Allianz, Česká pojišťovna, Generali)
Václav Slunka -
Pojištění domácnosti v Generali pojišťovna a.s. a porovnání s ostatními pojistiteli
Darina Zedková -
Komplexní srovnání produktů Allianz pojišťovny a Generali Pojišťovny a jejich vnímání českou klientelou.
Vlastimil RYNDA -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova