Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku) – Bc. Pavla Kinterová
Bc. Pavla Kinterová
Bachelor's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover (profit)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými výdaji zejména v rámci sponzoringu ve společnosti Generali Česká pojišťovna a.s. Autorka se zaměřila na rozbor jednotlivých sponzorských aktivit společnosti, zejména biatlonu a hokejové extraligy. Práce má prokázat, zda marketingové výdaje mohou mít vliv na růst produkce a zda zákazníky povědomí o sponzorující značce motivuje k nákupu.Abstract:
The bachelor focuses on marketing expenses mainly in the within of sponsoring in Generali Česká pojišťovna a.s. The author focused on the analysis of individual sponsorship activities of the company, especially biathlon and hockey extraleague. The thesis is to prove whether marketing expenses influence the growth of production and whether the knowledge of the sponsoring brand motivates customers to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dljgx/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rozbor bezpečnostní politiky ve společnosti Generali Česká pojišťovna, a. s., se zaměřením na politiku hesel
Adam Peter -
Projekt Smartworking v Generali České pojišťovně, a. s.
Kateřina Vocásková -
Rozvoj motivace zaměstnanců v Generali České pojišťovně a.s.
Jan Adam -
Marketingová strategie České pojišťovny a Generali
Jana Kašová -
Porovnání webových stránek tří finančních institucí (Allianz, Česká pojišťovna, Generali)
Václav Slunka -
Pojištění domácnosti v Generali pojišťovna a.s. a porovnání s ostatními pojistiteli
Darina Zedková -
Komplexní srovnání produktů Allianz pojišťovny a Generali Pojišťovny a jejich vnímání českou klientelou.
Vlastimil RYNDA -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova