Recepce reklamy a komerčních stránek uživateli Facebooku – Bc. Kateřina Pelánová
Bc. Kateřina Pelánová
Diplomová práce
Recepce reklamy a komerčních stránek uživateli Facebooku
Reception of Facebook Ads and Pages by Facebook Users
Anotace:
Diplomová práce Recepce reklamy a komerčních stránek uživateli Facebooku se zabývá změnami komunikace v online sociální síti Faceboook. Autorka se zaměřuje na otázku, zda s těmito změnami souvisí také změna recepce marketingové komunikace uživateli Facebooku. Výzkum je založen na smíšené výzkumné metodologii, kdy je kombinován kvalitativní předvýzkum sloužící jako explorace tématu, následován je kvantitativním …víceAbstract:
Diploma thesis Reception of Facebook Ads and Pages by Facebook Users deals with changes in communication inside social network site Facebook. Author focuses on the reception of marketing communication inside this network site by Facebook users. Research is based on mixed methodology strategy, small qualitative study is used as exploration of the topic and is followed by quantitative survey. Advertising …víceKlíčová slova
Facebook reception Facebook Ads Facebook Pages advertising social network sites social media audience users new media persuasive communication reception of advertising recepce Stránky reklama online sociální sítě sociální média publikum uživatelé nová média persvazivní komunikace vnímání reklamy recepce reklamy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mgzqw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Impact of Social Network Sites on the English language
Monika ZAPLETALOVÁ -
Cross-Cutting Online Political Discussions in Times of Crisis: The Perception and Implications of Incivility, and Intolerance
Martina Novotná -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Fenomén "That Girl" a jeho vnímání uživateli sociální sítě TikTok
Eliška FIZKOVÁ -
Sociální síť pomoci pro děti a její vnímání
Věroslava Chramostová -
Rizikové jednání v prostředí sociální sítě TikTok
Vendula Neuwirthová