Chování specifické skupiny zákazníků při nákupu potravin – Jana Zdražilová
Jana Zdražilová
Master's thesis
Chování specifické skupiny zákazníků při nákupu potravin
The behavior of specific groups of customers when purchasing food
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce zahrnuje nejdůležitější informace týkající se chování spotřebitelů při nakupování, typologie spotřebitelů z různých pohledů, modelů spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, důležitá je také černá skříňka spotřebitele, která zahrnuje faktory, které na spotřebitele působí při rozhodování o nákupu. Do práce bylo také nutné …viacAbstract:
Diploma work is divided into two main parts. The first part includes the most information about consumer´s behaviour when shopping, typology of consumers from different perspectives, models of consumer´s behaviour, decision-making process, also important is consumer´s black box, which includes factor which act on consumers during purchase decision-making. To the work was also necessary include information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
David Surovec -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes
Adam Blecha -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
"Black box problem": Mobilní telefon v rukou spotřebitele
Dominik Šimáček
Názov
Vložil
Vložené
Práva