Návrh strategie rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy – Olga Urbanová
Olga Urbanová
Bakalářská práce
Návrh strategie rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy
Proposal of strategy of development of business company competitiveness
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje situaci na relevantním trhu farmaceutického produktu, analyzuje fázi životního cyklu produktu a jeho positioningu, současného konkurenčního prostředí včetně konkrétních kompetitorů, definuje faktory, které ovlivňuji prodej i vývoj trhu. Výstupy analýz budou sloužit k posouzení reálných tržních možností pro daný produkt při budoucí změně podmínek na trhu a vytvoření variant …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the situation on the relevant market of the pharmaceutical product, analyzes the life cycle phase of the product and its positioning and also the current competitive environment including specific competitors, defines the factors that influence sales and market development. The outputs of the analysis will serve to assess the real market opportunities for a given product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Sojka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová