Marketingová komunikace neziskové organizace SeaLegacy – Tereza Košťálková
Tereza Košťálková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace neziskové organizace SeaLegacy
Marketing communication of the non-profit organization SeaLegacy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posouzení marketingové komunikace zvolené neziskové organizace SeaLeagacy, ve smyslu využitých nástrojů, jejich efektivity a funkčnosti. Za tímto účelem analyzuje autorka veškeré komunikační aktivity organizace v rámci marketingu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy a stanoví vědní podklad pro část praktickou …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to assess the marketing communication of the chosen non-profit organization SeaLeagacy, in terms of the tools used, their effectiveness and functionality. For this purpose, the author analyzes the organization's communication activity within the marketing field. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the core …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁLKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace neziskové organizace SeaLegacy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2df6se/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights