Anna MICHÁLKOVÁ

Bachelor's thesis

CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer

CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Corporate Social Responsibility (CSR) in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Its purpose is to explain the concept of CSR and to look more in detail how it affects the customer. It points out the main problems connected with the fashion industry, its negative impact on the environment and the society.
Abstract:
Téma této bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu v České republice a vliv na zákazníka. Cílem této práce je vysvětlit pojem společenská odpovědnost firem (CSR) a zaměřit se na to, jak ovlivňuje zákazníka. Práce také poukazuje na problémy spojené s módním průmyslem, na jeho negativní vliv na životní prostředí a společnost.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Bc. Jana Havlíčková, M.B.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MICHÁLKOVÁ, Anna. CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Philosophy and Arts

Bachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business