CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer – Anna MICHÁLKOVÁ
Anna MICHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Corporate Social Responsibility (CSR) in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Its purpose is to explain the concept of CSR and to look more in detail how it affects the customer. It points out the main problems connected with the fashion industry, its negative impact on the environment and the society.Abstract:
Téma této bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu v České republice a vliv na zákazníka. Cílem této práce je vysvětlit pojem společenská odpovědnost firem (CSR) a zaměřit se na to, jak ovlivňuje zákazníka. Práce také poukazuje na problémy spojené s módním průmyslem, na jeho negativní vliv na životní prostředí a společnost.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Jana Havlíčková, M.B.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHÁLKOVÁ, Anna. CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Tomáš Lacina -
Společenská odpovědnost bank v ČR
Romana Hrušková -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR
Jolana Müllerová -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném regionu
Eva Žvátorová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Zelený marketing ve vybrané společnosti
Filip Coufal