Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích – Alena Vébrová
Alena Vébrová
Bachelor's thesis
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Analysis of the Inditex Company and Its International Presence
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá představením společnosti Inditex jako celku a zároveň jejích jednotlivých značek. V první kapitole je představena společnost Inditex a její světová expanze. Také je zde popsáno vedení společnosti a nejdůležitější finanční ukazatelé. Druhá kapitola se zabývá popisem jednotlivých značek Inditexu, výrobou produktů a vztahem Inditexu k životnímu prostředí. V této kapitole …moreAbstract:
The thesis comprises the presentation of the company as a whole and also its unique brands. The first chapter presents the company and describes the company's global expansion. It also includes a presentation of the Board of Directors and the most important financial indicators. The second chapter comprises the description of unique brands and the process of manufacturing products. Furthermore it includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49377
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak