Trendy v modernizaci kadeřnických služeb – Kateřina JÁNĚ
Kateřina JÁNĚ
Diplomová práce
Trendy v modernizaci kadeřnických služeb
Trends in the modernization of hairdressing services
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat využití moderních technologií v odborném vyučování kadeřnického řemesla na úrovni sekundárního vzdělávání. V kontextu tohoto cíle následně zachytit přínos moderních vzdělávacích prostředků v prostředí sekundárního vzdělávání a identifikovat, zda využívání moderních technologií zajišťuje lepší připravenost studentů do vyučování, respektující soudobé efektivní …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the usage of modern technologies at vocational training in the field of hairdresser at the level of secondary education. Then in the context of this aim to capture the benefits of modern educational means in the environment of secondary education. Aftert that identify whether the usage of modern technologies provide better readiness for students who take …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÁNĚ, Kateřina. Trendy v modernizaci kadeřnických služeb. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Kadeřnické technologie a jejich inovace ve výuce v oboru kadeřník
Kateřina JÁNĚ -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Digitální technologie ve vzdělávání na středních školách ekonomického zaměření
Anna Junková -
Pracovní listy Technologie oboru vzdělávání potravinářské práce
Bohdana Sedláková