Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy – Bc. Martin Kubis, DiS.
Bc. Martin Kubis, DiS.
Diplomová práce
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Wasting and effective Investment on Budget for Marketing and marketing Communications of machinery Company
Anotace:
Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy …víceAbstract:
The theme of the thesis is the analysis and finding ways to measure the effectiveness of investments in marketing and marketing communications of engineering company. In the theoretical part are concentrated in information about marketing planning, controlling and auditing, as well as knowledge about how to measure the individual activities of marketing communications. The practical part contains information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBIS, Martin. \textit{Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2eaudk/.
Jak správně citovat práci
Kubis, Martin. Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb
Jana Christelová Lamerová -
Měření sledovanosti médií
Miloš Stibal -
Marketingové plánování jako nástroj vedoucí k úspěšnosti firmy na trhu
Jan FULNEČEK -
Marketingový audit HaDivadla, divadelní scény Centra experimentálního divadla
Nikola Cziglová -
Marketingový audit v praxi podniku
Marianna Drobotová -
Controlling ve vybraném podniku
Alexandra Kovaříková -
Controlling ve vybraném podniku
Darina Matušinská -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang