Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy – Bc. Martin Kubis, DiS.
Bc. Martin Kubis, DiS.
Master's thesis
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Wasting and effective Investment on Budget for Marketing and marketing Communications of machinery Company
Abstract:
Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy …moreAbstract:
The theme of the thesis is the analysis and finding ways to measure the effectiveness of investments in marketing and marketing communications of engineering company. In the theoretical part are concentrated in information about marketing planning, controlling and auditing, as well as knowledge about how to measure the individual activities of marketing communications. The practical part contains information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBIS, Martin. \textit{Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/2eaudk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubis, Martin. Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb
Jana Christelová Lamerová -
Měření sledovanosti médií
Miloš Stibal -
Marketingové plánování jako nástroj vedoucí k úspěšnosti firmy na trhu
Jan FULNEČEK -
Marketingový audit HaDivadla, divadelní scény Centra experimentálního divadla
Nikola Cziglová -
Marketingový audit v praxi podniku
Marianna Drobotová -
Controlling ve vybraném podniku
Alexandra Kovaříková -
Controlling ve vybraném podniku
Darina Matušinská -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Gengyu Duan