Ing. Lenka HARANTOVÁ

Disertační práce

Účinnost vybraných témat sociální reklamy na studenty vysokých škol do 26 let

The effectiveness of selected topics of social advertising focused on university students under 26 years
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tématicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Hlavním řešitelským cílem je prohloubení poznatků o sociální reklamě v komparaci s reklamou komerční a formulace doporučení …více
Abstract:
Dissertation is dealing with the issue of social advertising in the Czech Republic. Specifically, it is focused on perception of social advertising by the target group of university students under 26 years with topics such as: smoking, alcohol, sexually transmitted diseases and road safety. The main goal is to deepen the knowledge about social advertising in comparison with commercial advertising and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2014
Zveřejnit od: 7. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 4. 2014

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HARANTOVÁ, Lenka. Účinnost vybraných témat sociální reklamy na studenty vysokých škol do 26 let. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe