Fúze a akvizice v České republice – Renata Kabelková
Renata Kabelková
Diplomová práce
Fúze a akvizice v České republice
Mergers and Aquisitions in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá studií přínosů fúzí a akvizic v České republice. Hlavní předmětem práce je analýza abnormálních výnosů, které fúze či akvizice mohou či nemusí přinášet. K měření efektu je využit tržní model a s pomocí statistického programu Gretl jsou získána data k hodnocení efektů akvizice. Modely a metody jsou aplikovány na konkrétní případ a to akvizice společnosti Telefónica O2 Czech …víceAbstract:
The master thesis presents study that mesures value added in mergers and acquisitons in Czech republic. The main subjet of the thesis is analysis of abnormal returns that mergers and acquisitions may bring. To measure effects it is used market model and with using statistical program Gretl the data for measure effects are got. Models and methods are applied on concreat case that is acquisitions Telefónica …víceKlíčová slova
tržní model studentovo rozdělení událostní okénko akcie abnormální výnos akvizcie fúze
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Eva Kislingerová
- Oponent: Hana Scholleová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Testování středně silné formy efektivnosti na vybraných akciových trzích
Jana Březinová -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Metoda event studies a její využití na finančních trzích
Andrea Letochová -
Companies‘ mergers and acquisitions in example of The Walt Disney Company and Pixar
Marat Kochnev -
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Marek Novinský -
Matematický model pro předpověď a odhad tržní poptávky
Aneta Daehnová -
Multiagentový model vlivu reklamy na tržní cenu při nedokonalých informacích
Richard Holinga -
Pricing and calibration of Libor Market Model
Daniela Pozsonyiová