Návrh marketingovej stratégie pre start-up Body Moody – heating system – Barbora Radeková
Barbora Radeková
Diplomová práce
Návrh marketingovej stratégie pre start-up Body Moody – heating system
Návrh marketingovej stratégie pre produkt Moody
Anotace:
Startup Body Moody - heating system přichází na trh s radikálně novým produktem a to hřejivým body, které pomáhá hlavně od menstruačních bolestí. Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii vhodnou pro vstup tohoto nového produktu na trh. Pomocí sekundárních dat poskytnutých od zakladatelky se snaží analyzovat vhodnost produktu pro jednotlivé spotřebitelky. Na otázku nastavení ceny se snaží …víceAbstract:
Start-up Body Moody – heating system is entering the market with a radically new product, a heating body wear that aims to ease menstrual pain. The goal of this paper is to propose a marketing strategy that would be suitable for this new product entering a market. The suitability of this product for its customers is analysed with the secondary data provided by the founder of the project. The following …víceAbstract:
Startup Body Moody – heating system prichádza na trh s radikálne novým produktom a to hrejivým body, ktoré pomáha hlavne od menštruačných bolestí. Cieľom tejto práce je navrhnúť marketingovú stratégiu vhodnú pre vstup tohto nového produktu na trh. Pomocou sekundárnych dát poskytnutých od zakladateľky sa snaží analyzovať vhodnosť produktu pre jednotlivé spotrebiteľky. Na otázku nastavenia ceny sa snaží …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič