Barbora Radeková

Diplomová práce

Návrh marketingovej stratégie pre start-up Body Moody – heating system

Návrh marketingovej stratégie pre produkt Moody
Anotace:
Startup Body Moody - heating system přichází na trh s radikálně novým produktem a to hřejivým body, které pomáhá hlavně od menstruačních bolestí. Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii vhodnou pro vstup tohoto nového produktu na trh. Pomocí sekundárních dat poskytnutých od zakladatelky se snaží analyzovat vhodnost produktu pro jednotlivé spotřebitelky. Na otázku nastavení ceny se snaží …více
Abstract:
Start-up Body Moody – heating system is entering the market with a radically new product, a heating body wear that aims to ease menstrual pain. The goal of this paper is to propose a marketing strategy that would be suitable for this new product entering a market. The suitability of this product for its customers is analysed with the secondary data provided by the founder of the project. The following …více
Abstract:
Startup Body Moody – heating system prichádza na trh s radikálne novým produktom a to hrejivým body, ktoré pomáha hlavne od menštruačných bolestí. Cieľom tejto práce je navrhnúť marketingovú stratégiu vhodnú pre vstup tohto nového produktu na trh. Pomocou sekundárnych dát poskytnutých od zakladateľky sa snaží analyzovať vhodnosť produktu pre jednotlivé spotrebiteľky. Na otázku nastavenia ceny sa snaží …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84826

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management