Vývoj využití CGI animace v médiích – Bc. Karolína Strnadová
Bc. Karolína Strnadová
Bakalářská práce
Vývoj využití CGI animace v médiích
Evolution of using CGI animation in media
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Vývoj využití CGI animace v médiích“ pojednává o tom, jak se měnilo využití této animace v průběhu let v několika mediálních odvětvích. Převážně se zaměřím na oblast využití u filmu, počítačových her a sociálních sítí. CGI animace v dnešní době prostupuje i mimo film, filmové triky a počítačové hry a nachází uplatnění v úplně nových sférách jako jsou Instagram, YouTube …víceAbstract:
This thesis „Evolution of using CGI animation in media “deals with evolution of CGI animation over the years in several media industries. I will mainly focus on movies, computer games and social media. In these days CGI animation permeates beyond just movies, special effects or computer games and finds application in completely new spheres such as Instagram, YouTube and other online platforms. I will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uxm24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Historický vývoj práce s kamerou u animovaných filmů
Jakub Coufal -
Animovaný videoklip
Martin Smatana -
Vývoj animace
Adéla Pešková -
Animovaný politický plakát: historické kořeny
Nika Zinověva -
Český animovaný film a jeho současná pozice ve filmovém průmyslu
Karolína Kratochvílová -
Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu "Besrman"
Jan HUBÁČEK -
Remediace a technoludický film: vliv počítačových her na filmy podle scénáře Charlieho Kaufmana
Jiří Hél -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová