Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku – Mgr. Milena VAGAJA
Mgr. Milena VAGAJA
Diplomová práce
Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku
Class teachers', subject teachers' and physical education teachers' attitudes towards Inclusive education in Primary schools in Serbia
Abstract:
Implementation of the children with disabilities into regular educational system is the basic requirement for academic and social integration of these specified children. Teachers are seen as the important key in development and implementation of inclusive education. Previous studies indicate that inclusion affects teachers' attitudes towards teaching students with Special Educational Needs (SEN) therefore …víceAbstract:
Zařazení dětí se zdravotním postižením do běžného vzdělávacího systému je základním požadavkem akademické a sociální integrace těchto dětí. Učitelé jsou vnímáni jako důležitý klíč ve vývoji a implementaci inkluzívního vzdělávání. Předchozí studie ukazují, že inkluzi ovlivňuje přístup učitelů ke studentům se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Proto byla provedena tato studie s cílem stanovit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Zveřejnit od: 7. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAGAJA, Milena. \textit{Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/2fcbkr/.
Jak správně citovat práci
VAGAJA, Milena. Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Základní vzdělávání v pohraničních oblastech českých zemí v letech 1938–1950 se zvláštním zřetelem na oblast centrálního Krušnohoří
Simona Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva