Spotřební zvyklosti rodin s dětmi v oblasti cestovního ruchu – Šárka Schwarzová
Šárka Schwarzová
Master's thesis
Spotřební zvyklosti rodin s dětmi v oblasti cestovního ruchu
Consumer behavior in family tourism
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá cestovním ruchem rodin s dětmi, jelikož rodiny s dětmi mají své specifické potřeby a v současné době zaujímají významné postavení na trhu cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat spotřební zvyklosti rodin s dětmi prostřednictvím primárního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice cestovního ruchu, segmentaci trhu a charakteristice …viacAbstract:
This diploma thesis deals with tourism of families with children, because families with children have their specific needs and currently occupy an important position in the tourism market. The aim of the diploma thesis is to analyse consumer behaviour of families with children via questionnaire research. Theoretical part is dedicated to general characteristics of tourism terms market segmentation and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81352
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedúci: Zdenka Petrů
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Judgmental Biases and Consumer Behaviour in Smartphone Selection
Valiantsin Hlekau -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash