Corporate Social Responsibility of Natura Brasil – Adéla Schneeweissová
Adéla Schneeweissová
Bakalářská práce
Corporate Social Responsibility of Natura Brasil
Společenská odpovědnost společnosti Natura Brasil
Anotace:
V posledních desetiletích se znečišťování stalo aktuálním problémem po celém světě, přičemž kosmetický průmysl není žádnou výjimkou. Tato bakalářská práce se zaměřuje na představení CSR konceptu v kosmetickému průmyslu s důrazem na brazilskou značku Natura. Hlavním cílem této práce je analyzovat povědomí o CSR v Brazílii. Teoretická část se zabývá tématy týkající se problémů kosmetického průmyslu, …víceAbstract:
In recent decades, pollution has been an ongoing problem around the world, with the cosmetics industry being no exception. This bachelor thesis explains CSR concept in relation to the cosmetics industry with a focus on the Brazilian brand Natura. The main goal of this thesis is to analyze the awareness of CSR in Brazil. The topics regarding the problems in cosmetics industry, world trends and the implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Zuzana Křečková Kroupová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
The translation of a selected text from the field of the cosmetic industry with a commentary and glossary
Anna PŘIBÁŇOVÁ -
The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic
Aigerim Utemuratova -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Konzervační látky pro kosmetický průmysl a jejich antimikrobiální účinnost
Kamila Šedivá -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
The quest of finding the CSR rationale in the 21st century
Dennis Richard Klomps