Corporate Social Responsibility of Natura Brasil – Adéla Schneeweissová
Adéla Schneeweissová
Bachelor's thesis
Corporate Social Responsibility of Natura Brasil
Společenská odpovědnost společnosti Natura Brasil
Abstract:
V posledních desetiletích se znečišťování stalo aktuálním problémem po celém světě, přičemž kosmetický průmysl není žádnou výjimkou. Tato bakalářská práce se zaměřuje na představení CSR konceptu v kosmetickému průmyslu s důrazem na brazilskou značku Natura. Hlavním cílem této práce je analyzovat povědomí o CSR v Brazílii. Teoretická část se zabývá tématy týkající se problémů kosmetického průmyslu, …moreAbstract:
In recent decades, pollution has been an ongoing problem around the world, with the cosmetics industry being no exception. This bachelor thesis explains CSR concept in relation to the cosmetics industry with a focus on the Brazilian brand Natura. The main goal of this thesis is to analyze the awareness of CSR in Brazil. The topics regarding the problems in cosmetics industry, world trends and the implementation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87567
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2022
- Supervisor: Zuzana Křečková Kroupová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
The translation of a selected text from the field of the cosmetic industry with a commentary and glossary
Anna PŘIBÁŇOVÁ -
The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic
Aigerim Utemuratova -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Konzervační látky pro kosmetický průmysl a jejich antimikrobiální účinnost
Kamila Šedivá -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
The quest of finding the CSR rationale in the 21st century
Dennis Richard Klomps