Differences in the use of communication tools among European cultures – Nicole Knöpfli
Nicole Knöpfli
Diplomová práce
Differences in the use of communication tools among European cultures
Differences among European Cultures in the Use of Business Communication Tools
Anotace:
Cílem práce je analyzovat komunikační chování evropských zaměstnanců. Práce zkoumá zda existují rozdíly v jejich preferenci komunikačních nástrojů jako je face-to face diskuze, telefonní nebo video hovory, e-maily nebo instant messaging, a jestli se tyto rozdíly řídí rozdílnou kulturou. Za tímto účelem byly země zařazeny do šesti skupin – latinsko, germánské, nordické, východní, anglosaské a Balkán …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to analyse the communicational behaviour of European business people. Thereby, the project researches whether there are differences in their preference of communication tools, such as face-to-face discussions, phone or video calls, e-mails or instant messaging, and if these differences are guided by national culture. For this purpose, the countries were categorised into …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Podniková kultura a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Eliška Jeřábková -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská