Kritické faktory úspěchu strategického reportingu – Eva-Marie Lacinová
Eva-Marie Lacinová
Master's thesis
Kritické faktory úspěchu strategického reportingu
Critical success factors of strategic reporting
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritické faktory úspěchu strategického reportingu, jejich definici, zhodnocení a doporučení pro jejich zvládání. Cílem práce je přinést na problematiku kritických faktorů úspěchu strategického reportingu ucelený náhled. V teoretické části práce definuje pojem strategický reporting na základě zavedených konceptů, ze kterých vychází. Těmito koncepty jsou řízení podnikové …moreAbstract:
This Master´s thesis focuses on the critical success factors of strategic reporting, their definition, evaluation and recommendations for their management. The aim of the thesis is to provide a comprehensive view of the critical success factors of strategic reporting. The theoretical part of the thesis defines the term strategic reporting in the context of established concepts on which it is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86069
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Petr Doucek
- Reader: Jan Sovka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86069
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Mobbing-kritický faktor úspěchu organizace (Policie ČR)
Klára Čermáková -
Kritické faktory úspěchu pohledem majitelů startupů v českém inkubátoru ESA-BIC
Michal Sklenář -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Analýza kritických faktorů úspěchu a zážitková ekonomika vinařské turistiky ve Velkých Bílovicích
Veronika Hrabalová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Faktory ekonomického úspěchu bezobalových prodejen během krize Covid-19
Nikola Pospíšilová