Využití celebrit v marketingové komunikaci – Bc. Klára Pokorná
Bc. Klára Pokorná
Diplomová práce
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Use of celebrities in marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá působením celebrit v reklamních kampaních na spotřebitele. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji. Další částí je spotřební chování, kde se zaměřuji především na rozdíl mezi spotřebitelem a zákazníkem. Další kapitola je o referenčních skupinách, zejména jak ovlivňují nákupní rozhodování. Následuje nejdůležitější kapitola, celebrity endorsement …víceAbstract:
This thesis explores the influence of celebrities in advertising campaigns on consumers. The first chapter outlines the theory behind marketing communication and its tools. The second chapter focuses on consumer behaviour and highlights the differences between consumers and customers. Chapter three pertains to reference groups, particularly their influence on purchasing decisions. Second to last is …víceKlíčová slova
Marketing celebrita reklama značka spolupráce referenční skupiny reklamní kampaň sponzoring
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pd4u7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová