Bc. Klára Pokorná

Diplomová práce

Využití celebrit v marketingové komunikaci

Use of celebrities in marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá působením celebrit v reklamních kampaních na spotřebitele. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji. Další částí je spotřební chování, kde se zaměřuji především na rozdíl mezi spotřebitelem a zákazníkem. Další kapitola je o referenčních skupinách, zejména jak ovlivňují nákupní rozhodování. Následuje nejdůležitější kapitola, celebrity endorsement …více
Abstract:
This thesis explores the influence of celebrities in advertising campaigns on consumers. The first chapter outlines the theory behind marketing communication and its tools. The second chapter focuses on consumer behaviour and highlights the differences between consumers and customers. Chapter three pertains to reference groups, particularly their influence on purchasing decisions. Second to last is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace