Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza – Anna Fišerová
Anna Fišerová
Diplomová práce
Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza
Business behavior on the TikTok platform: a semiotic analysis
Anotace:
Práce se bude zabývá působením značek na sociální síti TikTok, na které zejména mladší generace tráví hodiny denně nejčastěji sledováním krátkých zábavných videí. Jejím cílem je analyzovat, jak se do "TikTok světa" snaží zapadnout vybrané značky v rámci českého trhu a odhalit, jaké významy lze z příspěvků vyvozovat na úrovni denotace, konotace a ideologie. Teoretická část se zaměřuje na TikTok, algoritmus …víceAbstract:
The final thesis will deal with the influence of brands on the social network TikTok, where especially the younger generation spends hours most often watching short entertaining videos. Its goal is to analyze how selected brands within the Czech market try to fit into the "TikTok world" and to reveal what meanings can be derived from the contributions at the level of denotation, connotation and ideology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv videoklipu na brand hudebního umělce
Eliška Buociková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král