E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji – Thi Loan Nguyen
Thi Loan Nguyen
Master's thesis
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
E-commerce on the Czech soft drinks market
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na e-commerce na trhu s nealkoholickými nápoji se zaměřením na společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Cílem práce je analýza vyspělosti trhu a na základě zjištěných poznatků vyslovit návrhy ke zlepšení určené pro vybranou společnost. V teoretické části se věnuje základním informacím spojené s e-commerce, dále popisu trhu nealkoholických nápojů. Je zde rovněž popsána …moreAbstract:
This thesis focuses on e-commerce in the soft drinks market with a focus on Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to analyse the maturity of the market and to make suggestions for improvement based on the findings for the selected company. The theoretical part of the paper deals with basic information related to e-commerce, as well as a description of the soft drinks market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88422
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Michal Šindelář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management