Aruzhan Tursyngaliyeva

Bakalářská práce

Návrh online marketingové strategie podniku Macromo na sociálních sítích

Proposal of the online marketing strategy of the company Macromo on social media
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná online marketingu na sociálních sítích. Online marketing v poslední době je důležitou disciplínou pro rozvoj podniku. Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii pomoci modelu STDC a vybrat nejvhodnější sociální síť pro cílovou skupinu podniku. Pomoci primárních a sekundárních analýz byl definován cílový zákazník. Na základě provedené analýzy byly navrženy …více
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to online marketing on social networks. Online marketing has recently become an important discipline for business development. The aim of this work was to propose an online marketing strategy using the STDC model and to select the most suitable social network for the company's target group. With the help of primary and secondary analyses, the target customer was defined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2023
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88465