Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o. – Lenka LAŠÁKOVÁ
Lenka LAŠÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o.
The project of marketing plan for Plastkon product Ltd. company.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE …moreAbstract:
The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises. In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21081
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAŠÁKOVÁ, Lenka. \textit{Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/2h69t2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAŠÁKOVÁ, Lenka. Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá