Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Kateřina Šibravová
Kateřina Šibravová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Characteristics Affecting Consumer Behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit kupní chování spotřebitele a vnímání produktů společnosti Flying Tiger Copenhagen (FTC) v České republice. V první části je představen model kupního chování, následně jsou vymezeny faktory spotřebitele: osobní, kulturní, společenské a psychologické faktory. Navazovat bude popis marketingového mixu a jeho konkrétní nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace, které …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find consumer buying behavior and perception of Flying Tiger Copenhagen (FTC) products in the Czech Republic. The first part introduces a model of purchasing behavior, and then defines the factors of the consumer: personal, cultural, social and psychological factors. The marketing mix description and its specific tools: product, price, distribution and promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva