Peter Rakár

Master's thesis

Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií

Návrh a implementace ukazatelů pre campaign management v oblasti telekomunikací
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na vyhodnocování marketingových kampaní realizovaných v prostředí telekomunikační společnosti. Cílem práce je identifikace, analýza a návrh ukazatelů a dimenzí, které je možné využít pro potřeby vyhodnocení úspěšnosti marketingových kampaní a pro poskytnutí zpětné vazby v procesu přípravy nových kampaní. Navrhované řešení, které je výstupem práce, poskytuje nástroj pro efektivnější …viac
Abstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of marketing campaigns which are realized in the environment of telecommunication companies. The thesis' main goal is the identification, analysis and design of metrics and dimensions which can be used for evaluation of marketing campaigns benefits, and which can provide feedback in the process of new campaign definition. The solution offered in the thesis …viac
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na vyhodnocovanie marketingových kampaní realizovaných v prostredí telekomunikačnej spoločnosti. Cieľom práce je identifikácia, analýza a návrh ukazovateľov a dimenzií, ktoré je možné využiť pre potreby vyhodnotenia úspešnosti marketingových kampaní a pre poskytnutie spätnej väzby v procese prípravy nových kampaní. Navrhované riešenie, ktoré je výstupom práce, poskytuje …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedúci: Ota Novotný
  • Oponent: Martin Šimáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31921