Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií – Peter Rakár
Peter Rakár
Master's thesis
Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií
Návrh a implementace ukazatelů pre campaign management v oblasti telekomunikací
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na vyhodnocování marketingových kampaní realizovaných v prostředí telekomunikační společnosti. Cílem práce je identifikace, analýza a návrh ukazatelů a dimenzí, které je možné využít pro potřeby vyhodnocení úspěšnosti marketingových kampaní a pro poskytnutí zpětné vazby v procesu přípravy nových kampaní. Navrhované řešení, které je výstupem práce, poskytuje nástroj pro efektivnější …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of marketing campaigns which are realized in the environment of telecommunication companies. The thesis' main goal is the identification, analysis and design of metrics and dimensions which can be used for evaluation of marketing campaigns benefits, and which can provide feedback in the process of new campaign definition. The solution offered in the thesis …viacAbstract:
Diplomová práca je zameraná na vyhodnocovanie marketingových kampaní realizovaných v prostredí telekomunikačnej spoločnosti. Cieľom práce je identifikácia, analýza a návrh ukazovateľov a dimenzií, ktoré je možné využiť pre potreby vyhodnotenia úspešnosti marketingových kampaní a pre poskytnutie spätnej väzby v procese prípravy nových kampaní. Navrhované riešenie, ktoré je výstupom práce, poskytuje …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Ota Novotný
- Oponent: Martin Šimáček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31921
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Environmentální dimenze Agendy 2030 ve státech V4
Mária Heglasová -
Report Redesign for Foreign Currency Valuation of Cash Account Balances
Lucia Baginová -
Penetration Testing Report Generator
Ondřej Borýsek -
Eletrical Verification Report Editor
Marcel Lukčo -
Validity of answers in self-report psychology questionnaires: Item proximity effect and careless responding
Jaroslav Gottfried -
Soubor story pro časopis A report
Jana Fabiánová