MgA. Vítězslav Charvát

Master's thesis

Využití marketingové komunikace v kulturním/hudebním projektu financovaném pomocí Crowdfundingu

Use of marketing communication in the cultural / music project funded through crowdfunding
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl zmapovat současný stav crowdfundingu u nás i v zahraničí, jakožto fenoménu dnešní doby v oblasti financování kulturních i nekulturních projektů, s fokusací na hudební projekty a především jejich marketingovou komunikaci směrem k potenciálním dárcům. V první části se věnuje samotnému pojmu crowdfundingu, jeho historii, fungování a české legislativě. V části druhé jsou vyzkoumány …viac
Abstract:
The thesis aims to record the current state of crowfunding in the Czech Republic and abroad, as it has become a phenomenon in financing of cultural as well as non-cultural projects. The focus was taken on music projects and especially their marketing communication with potential donors. The first part concentrates on the term of crowfunding itself, its history, functioning and the Czech legislation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedúci: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
  • Oponent: doc. MgA. Blanka Chládková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/zl60p/

Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno

Faculty of Theatre

Master programme / odbor:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on Production