Využití marketingové komunikace v kulturním/hudebním projektu financovaném pomocí Crowdfundingu – MgA. Vítězslav Charvát
MgA. Vítězslav Charvát
Diplomová práce
Využití marketingové komunikace v kulturním/hudebním projektu financovaném pomocí Crowdfundingu
Use of marketing communication in the cultural / music project funded through crowdfunding
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zmapovat současný stav crowdfundingu u nás i v zahraničí, jakožto fenoménu dnešní doby v oblasti financování kulturních i nekulturních projektů, s fokusací na hudební projekty a především jejich marketingovou komunikaci směrem k potenciálním dárcům. V první části se věnuje samotnému pojmu crowdfundingu, jeho historii, fungování a české legislativě. V části druhé jsou vyzkoumány …víceAbstract:
The thesis aims to record the current state of crowfunding in the Czech Republic and abroad, as it has become a phenomenon in financing of cultural as well as non-cultural projects. The focus was taken on music projects and especially their marketing communication with potential donors. The first part concentrates on the term of crowfunding itself, its history, functioning and the Czech legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/zl60p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: doc. MgA. Blanka Chládková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHARVÁT, Vítězslav. \textit{Využití marketingové komunikace v~kulturním/hudebním~projektu financovaném pomocí Crowdfundingu}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2h9pu1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/zl60p/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství
Práce na příbuzné téma
-
International collaborations in the field of music management
Veronika Kostková -
Bezpečnostní management hudebních festivalů a koncertů: Trendy a případové studie
Ján Kaločaj -
Leadership a management v České filharmonii
Jan Voříšek -
Symposium: Umění | Hudba | Management 2019
Michaela Gereová -
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Michaela Bóková -
Aplikované hudební umění a management projektu
Soňa BAŘTIPÁNOVÁ -
Symposium: Umění | Hudba | Management 2016
Mária Žilecká -
Management alternativních kulturních akcí a jejich význam v cestovním ruchu
Jan Resl