Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann – Thuy Trang Dangová
Thuy Trang Dangová
Bachelor's thesis
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Customer loyalty analysis of the drugstore Rossmann
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníka a jejím významem pro firmu. Cílem práce je prozkoumat vztah zákazníka a míru jeho loajality k drogistické síti Rossmann. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je věnována chování spotřebitele a faktorům působícím na jeho rozhodování. Pak se zabývá definicí pojmu loajalita zákazníků a jednotlivými metodami marketingového výzkumu. Dále představuje …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of customer loyalty and its importance for the company. The purpose of this thesis is to study the customer relationship and its degree of loyalty to the drugstore chain Rossmann. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is dedicated to customer behaviour and the factors affecting customers’ decision-making. Furthermore, it focuses on the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73100
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73100
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková -
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Adéla Čáslavková -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Adéla Čáslavková -
Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím
Aneta Paroulková -
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Adéla Čáslavková -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava