Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice – Bc. Miroslav Sláma
Bc. Miroslav Sláma
Master's thesis
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Impact of discount portals in tourism in the Czech republic
Abstract:
Sláma, M. Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice. Diplomová práce. Brno: MZLU v Brně, 2018.Diplomová práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na chování spotřebi-telů při nákupu dovolené. Ke zjištění charakteristického chování spotřebitelů a vlivu slevových portálů při nákupu dovolené bylo využito metod dotazníkového šetření (n = 687) a hloubkových rozhovorů (n = 11). Na …moreAbstract:
Sláma, M. Impact of discount portals in tourism in the Czech republic. Diploma the-sis. Brno: MUAF, 2018.This diploma thesis deals with discount portals and their influence on consumers’ behaviour when purchasing a holiday. The methods of questionnaire survey (n = 687) and depth interviews (n = 11) were used to determine the typical consum-ers’ behaviour and the influence of discount portals. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Výzkum motivace občanů ČLR k environmentálně citlivému chování
Jonáš Bambas -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová